Privatumo politika

BLUE EYES ROASTERY

Kavos skrudinimo dirbtuvės

 

MB KAVOS DIRBTUVĖS

Įmonės kodas 304154130

PVM kodas LT100009861015

Kavos skrudinimo dirbtuvės, parduotuvė – Šiaurės pr. 44, Kaunas

Tel. +370 683 10038 , +370 618 27033

El. paštas kavos.dirbtuves@gmail.com

www.bercoffee.lt

 

APSIPIRKIMAS

  1. lt išsirinkite norimą prekę.
  2. Pasirinkite pristatymo būdą.
  3. Pasirinkite apmokėjimo būdą.
  4. Gavę pranešimą apie užsakymo paruošimą, priklausomai nuo pristatymo būdo gaukite arba atsiimkite užsakytas prekes.

 

ATSISKAITYMAS

  1. Banko kortelė – atsiskaitykite banko kortele užsakymo atsiėmimo metu: paštomate (LP EXPRESS, Omniva), kurjeriui pristačius prekes, atsiimdami užsakymą BLUE EYES ROASTERY parduotuvėje Šiaurės pr. 44, Kaunas.
  1. Mokėjimo kortelė – atsiskaitykite mokėjimo kortele. Atsiskaitymai kortele vykdomi tik jei Jūsų kortelę išdavęs bankas dalyvauja saugių atsiskaitymų internetu programose (MasterCard SecureCode arba Verified by Visa). Suvedus kortelės duomenis Jūs galite būti nukreiptas į Jūsų kortelę išdavusio banko puslapį saugos kodo suvedimui, kuris reikalingas Jūsų tapatybės patvirtinimui.  Jei mokėjimas nebus patvirtintas, prašome kreiptis į Jūsų kortelę išdavusį banką arba pasirinkti kitą mokėjimo būdą. 
  2. Elektroninė bankininkystė – atsiskaitykite per didžiausius Lietuvos bankus naudojantis elektronine bankininkyste arba per Paysera ar PayPal mokėjimų sistemas. Užsakymo apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste: užpildykite užsakymą ir užsakymo žingsnyje „Mokėjimo būdas“ pasirinkite savo banką. Bercoffee.lt nukreips Jus į banko puslapį ir perduos elektroninės bankininkystės sistemai duomenis apie sumą, kurią reikia apmokėti. Elektroninės bankininkystės puslapyje prisijunkite įprastu būdu ir sistema jau bus Jums suformavusi mokėjimą už išsirinktas prekes. Beliks tik patvirtinti mokėjimą. Patvirtinus mokėjimą, elektroninės bankininkystės puslapis užsidarys, o Jūs vėl sugrįšite į Bercoffee.lt. Prisijungimo prie elektroninės bankininkystės duomenys naudojami tik prisijungimui prie banko puslapio, o grįžtant į internetinę parduotuvę Bercoffee.lt neperduodami. Užsakymo apmokėjimas naudojantis Paysera ar PayPal sistema: Pasirinkite atsiskaitymą per Paysera ar PayPal sąskaitą ir Jums automatiškai bus suformuotas mokėjimas. Paysera mokėjimą patvirtinti ir atsiskaityti už prekes galėsite dviem būdais: prisijungus prie Paysera sąskaitos arba su Paysera programėle skenuojant QR kodą. Atlikus mokėjimą puslapis užsidarys, o Jūs vėl sugrįšite į Bercoffee.lt. Apie sėkmingai atliktą mokėjimą būsite informuoti el. paštu.
  3. Banko pavedimas – pinigus perveskite į MB KAVOS DIRBTUVĖS sąskaitą: a/s LT30 7044 0600 0812 8449, SEB bankas. Mokėjimo paskirtyje reikia nurodyti užsakymo numerį.

 

PRISTATYMAS

  1. BLUE EYES ROASTERY kavos parduotuvėje Šiaurės pr. 44, Kaunas – nemokamas atsiėmimas. Atsiimti vykite tik gavę pranešimą, kad užsakymas paruoštas. Užsakymai paruošiami per 1-2 darbo dienas jei turime pasiskrudinę norimų įsigyti kavos pupelių. Kitu atveju, užsakymo paruošimas gali užtrukti iki 5 darbo dienų (apie tai visada informuojame užsakovą). Kavos skrudinimo dirbtuvių ir parduotuvės darbo laikas: I-V 11:00 – 18:00, VI 10:00 – 15:00, VII nedirbame. Telefonas +370 683 10038.
  2. Atsiėmimas LP EXPRESS, Omniva, DPD paštomate arba Lietuvos pašto skyriuje. Užsisakius už 15,00 eur ar daugiau – pristatymas nemokamas. Patogų Jums paštomatą nurodykite užsakymo Pastabose. Nenurodžius paštomato – parenkame artimiausią užsakyme nurodytam adresui. Pristatymo terminas (nuo užsakymo paruošimo, žr. Pristatymas punktas nr. 1) – pagal siuntų tarnybų LP EXPRESS/Omniva/DPD ar Lietuvos pašto standartinius pristatymo terminus (vidutiniškai 1-5 darbo dienos). Į Lietuvos pašto skyrių pristatome tik tokiu atveju jei tokio pristatymo būdo pageidauja Užsakovas. Atsiskaitymas banko kortele galimas tik LP EXPRESS ir Omniva paštomatuose.
  3. Pristatymas kurjeriu į namus ar ofisą. Užsisakius už 25,00 eur ar daugiau – pristatymas nemokamas.
  4. Pristatymas į Kuršių Neriją. Pristatoma Siunta autobusais į Nidos autobusų stotį. Užsakovas turi atvykti atsiimti siuntos į Nidos autobusų stotį.

 

KLIENTŲ APTARNAVIMAS

Bercoffee.lt apsipirkti galite visą parą, 7 dienas per savaitę. Iškilus klausimams susisiekite telefonu +370 683 10038 I-V 11:00 – 18:00, VI 10:00 – 15:00, VII nedirbame arba galite pateikti užklausą el. paštu: kavos.dirbtuves@gmail.com. 

Turite nusiskundimų ar pastebėjimų?

Mes stengiamės, kad Jūsų apsipirkimas būtų kuo sklandesnis bei malonesnis, Jūsų atsiliepimus vertiname bei analizuojame. Būtent todėl, jei turite pastebėjimų, norite mus pagirti ar pasiskųsti, rašykite mums adresu: kavos.dirbtuves@gmail.com.

Jei Jūsų netenkina bercoffee.lt parengtas atsakymas į Jūsų rašytinę pretenziją, prašymą/skundą dėl mūsų bercoffee.lt įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.

 

GRĄŽINIMAS

Visoms prekėms yra suteikiama gamintojo garantija. Jei sutartyje  nėra aptartos  sąlygos, arba sutartis nėra sudaryta,  vadovaujamės  pirkimo–pardavimo santykius reglamentuojančiais teisės aktais, t. y. Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ ir kitais.

Nekokybiškų prekių keitimo ir grąžinimo sąlygos:

  1. Pardavėjas įsipareigoja, pakeisti nekokybiškas prekes arba grąžinti pinigus.
  2. Pardavėjas įsipareigoja pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti nauja analogiška preke bei apmokėti pristatymo ir grąžinimo išlaidas. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus.

Kokybiškų prekių grąžinimo sąlygos:

  1. Jeigu Pirkėjui nepatinka nusipirkta prekė , jis turi grąžinti prekę originalioje pakuotėje. Prekė gali būti grąžinama jeigu ji nebuvo naudojama, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, nuo prekės nebuvo nuimta originali etiketė (jei tokia buvo). Šiuo atveju Pirkėjas apmoka prekės pristatymo bei grąžinimo išlaidas.
  2. Jeigu Pirkėjas nori nutraukti pirkimo sutartį, tai sutarties nutraukimas vykdomas pagal Pirkėjo ir Pardavėjo aptartas sąlygas.
  3. BLUE EYES ROASTERY MB KAVOS DIRBTUVĖS įsipareigoja besąlygiškai priimti įsigytus produktus per 14 dienų, kurie buvo nenaudojami ir yra nepažeistoje  pakuotėje.

Prekės, kurių grąžinti negalėsite: prekės pagamintos pagal vartotojo nurodytas specifikacijas arba aiškiai pritaikytos jo asmeninėms reikmėms. Visa MB KAVOS DIRBTUVĖS skrudinama kava [pupelės ar malta] pakuojama tik po kliento užsakymo.

Elektroninio vartotojo ginčų sprendimo platforma: prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. Tarnyba @vvtat.lt, tel. 8 5 262 6751, internetinėje svetainėje www.vvtat.lt , jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje  https://ec.europa.eu/consumers/odr .

 

 

 

Prekių pirkimo – pardavimo elektroninėje parduotuvėje bercoffee.lt taisyklės

2021-10-15

 

  1. Sąvokos

 

1.1.    Pardavėjas – Prekių užsakyme nurodytas fizinis ar juridinis asmuo, kurio prekės parduodamos tinklapyje www.bercoffee.lt vadovaujantis šiomis Taisyklėmis ir kuris yra atsakingas už Pirkėjo pateikto užsakymo vykdymą. Pardavėjo, su kuriuo sudaroma atitinkamos prekės pirkimo-pardavimo sutartis vadovaujantis šiomis Taisyklėmis, rekvizitai nurodomi Prekių užsakyme.

1.2.    Bercoffee.lt – tinklapis, esantis adresu www.bercoffee.lt, kuriame yra parduodamos Pardavėjų prekės ir kurį administruoja Lietuvos Respublikos VĮ „Registrų centras“, Juridinių asmenų registro Kauno filiale įregistruotas privatusis juridinis asmuo MB KAVOS DIRBTUVĖS, juridinio asmens kodas 304154130, PVM mokėtojo kodas LT100009861015, veiklos adresas Šiaurės pr. 44, 49227 Kaunas. Bercoffee.lt šiose Taisyklėse taip pat suprantamas kaip Pardavėjas jo parduodamų prekių atžvilgiu.

1.3.    Pirkėjas – 1) veiksnus fizinis asmuo, t.y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; 2) nepilnametis nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, kuris turi tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas; 3) juridinis asmuo.

1.4.    Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas kartu.

1.5.    Asmens duomenys –  bet kokia informacija apie fizinį asmenį, kurio tapatybė nustatyta arba kurio tapatybę galima nustatyti (duomenų subjektas); fizinis asmuo, kurio tapatybę galima nustatyti, yra asmuo, kurio tapatybę tiesiogiai arba netiesiogiai galima nustatyti, visų pirma pagal identifikatorių, kaip antai vardą ir pavardę, asmens identifikavimo numerį, buvimo vietos duomenis ir interneto identifikatorių arba pagal vieną ar kelis to fizinio asmens fizinės, fiziologinės, genetinės, psichinės, ekonominės, kultūrinės ar socialinės tapatybės požymius. .

1.6.    Taisyklės – šios „Prekių pirkimo – pardavimo Bercoffee.lt taisyklės“, kurios yra taikomos kiekvienam Pirkėjo apsipirkimui bercoffee.lt ir kiekvienai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaromai Pirkimo-pardavimo sutarčiai.

1.7.    Paskyra – Pirkėjo www.bercoffee.lt naudojimosi Taisyklių pagrindu atliekamo registravimosi bercoffee.lt rezultatas, dėl kurio sukuriama jo asmeninius duomenis ir užsakymų istoriją sauganti asmeninė Pirkėjo paskyra (account).

1.8.    Privatumo politika – bercoffee.lt patvirtintas dokumentas, kuriame yra numatytos pagrindinės Asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo taisyklės, naudojantis bercoffee.lt. Bercoffee.lt privatumo politika neapima Asmens duomenų tvarkymo, kai tokius duomenis tvarko Pardavėjas. Asmens duomenų tvarkymas, kurį atlieka Pardavėjas atliekamas Pardavėjo nustatyta tvarka. Prieš įsigyjant prekes ir sudarant šią sutartį su Pardavėju Pirkėjas turėtų atidžiai susipažinti su Pardavėjo taikoma asmens duomenų tvarkymo politika.

1.9.    Parduotuvės – bercoffee.lt priklausanti parduotuvė esanti adresu: Šiaurės pr. 44 (PC Norfa XXL), 49227 Kaunas.

1.10.  Sutartis – Pirkėjo ir Pardavėjo sudaroma atitinkamų Prekių pirkimo-pardavimo sutartis, kuri laikoma sudaryta nuo Užsakymo patvirtinimo, t.y. užsakymo pateikimo momento. Laikoma, kad kiekvienos Pirkėjo ir Pardavėjo sudarytos Sutarties sąlygos yra identiškos šių Taisyklių sąlygoms ir tokios Sutartys visada šalių vykdomos pagal šias Taisykles.

1.11.    Užsakymas – Prekių užsakymas, kuriame yra nurodomos Pirkėjo pageidaujamos įsigyti Prekės iš Pardavėjo, nurodomos tame pačiame užsakyme.

 

  1. Bendrosios nuostatos

 

2.1.    Pirkėjas patvirtina Taisykles su jomis susipažinęs bei pažymėjęs varnelę prie teiginio „Susipažinau su prekių pirkimo – pardavimo bercoffee.lt taisyklėmis ir su jomis sutinku“. Tokiu būdu patvirtintos Taisyklės yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu Bercoffee.lt susijusios sąlygos.

2.2.    Pirkėjas, sukurdamas paskyrą Bercoffee.lt, Taisykles patvirtina pirmosios registracijos metu. Pirkėjui patvirtinus Taisykles pirmosios registracijos (paskyros sukūrimo) metu Taisyklės taikomos visiems Pirkėjo pirkimams, atliekamiems Bercoffee.lt, ir visoms pirkimo-pardavimo sutartims, sudaromoms su Pardavėjais iki atnaujintų Taisyklių paskelbimo. Atnaujinus Taisykles, jos taikomos šiame punkte aptarta tvarka nuo jų paskelbimo www.bercoffee.lt

2.3.    Pirkti Bercoffee.lt turi teisę tik Pirkėjai, kaip jie apibrėžti Taisyklių 1.3 punkte. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles ir susipažinęs su Privatumo politika (Taisyklių 2.4 punktas) bei Bercoffee.lt naudojimosi Taisyklėmis, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti prekes Bercoffee.lt.

2.4.    Iškilus būtinybei ar esant Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytoms aplinkybėms, Bercoffee.lt turi teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Apie tai Pirkėjai bus informuojami prisijungę prie Paskyros arba Bercoffee.lt pirkdami prekes iš pasirinkto Pardavėjo po naujos redakcijos Taisyklių įsigaliojimo.

2.5.   Pirkėjas privalo susipažinti su Bercoffee.lt patvirtinta ir viešai paskelbta Privatumo politika. Pirkėjo Asmens duomenys taip pat bus perduodami Pardavėjui, iš kurio Pirkėjas perka Prekes ir tokie Asmens duomenys bus tvarkomi Pardavėjo, nurodyto užsakyme, nustatyta tvarka,  taip pat laikantis tarp Bercoffee.lt ir Pardavėjo sutartimi prisiimtų saugumo įsipareigojimų dėl asmens duomenų saugumo užtikrinimo.

2.6.    Jei Pardavėjui numatyta teisė ar pareiga pateikti Pirkėjui informaciją ar dokumentus elektroniniu paštu, visais atvejais už veikiančio ir Pirkėjui priklausančio elektroninio pašto adreso pateikimą Pardavėjui atsako pats Pirkėjas.

 

  1. Prekių užsakymas, pirkimo – pardavimo teisinių santykių sukūrimo momentas

 

3.1.    Pirkėjas gali užsisakyti prekes Bercoffee.lt pasirinkdamas vieną iš šių būdų:

 

3.1.1.    internetu užsiregistruodamas Bercoffee.lt (įvesdamas savo registracijos vardą ir slaptažodį);

3.1.2.    internetu nesiregistruodamas Bercoffee.lt;

3.1.3.    telefonu;

3.1.4.    parduotuvėje.

 

3.2.    Pirkėjas, užsisakydamas prekes vienu iš Taisyklių 3.1.1 – 3.1.2 punktuose nurodytų būdų, atitinkamuose Bercoffee.lt sistemoje pateiktuose informacijos laukuose privalo nurodyti tinkamam prekių užsakymo įvykdymui būtinus savo Asmens duomenis, kurie Bercoffee.lt tvarkomi Privatumo politikoje numatyta tvarka.

3.3.    Prekių užsakymai, pateikti telefonu ar Parduotuvėse, vykdomi Taisyklių nustatyta tvarka ir jiems taikomos Privatumo politikos nuostatos. Pateikdamas užsakymą Pirkėjas sutinka su Taisyklėmis ir jų taikymu.

3.4.    Kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą prekę ar paslaugą ir suformavęs prekių krepšelį, įvykdo visus užsakymo žingsnius, kurių paskutinis yra mokėjimo būdo pasirinkimas ir patvirtinimas, laikoma, kad tarp Pardavėjo ir Pirkėjo atsirado pirkimo – pardavimo teisiniai santykiai ir sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis. Pirkėjas informuojamas apie užsakymo patvirtinimą pateikiant pranešimą Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu. Pardavėjas siunčia Pirkėjui nuoroda į galiojančias Taisykles kartu su užsakymo patvirtinimu Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu.

3.5.    Patvirtindamas Taisykles, Pirkėjas sutinka, jog jo užsakytos prekės instrukcija lietuvių kalba būtų pateikiama ne vėliau nei prekės pristatymo metu Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu. Visa esminė informacija apie prekę ir jos savybes yra pateikiama Pardavėjo prekės aprašyme Bercoffee.lt.

3.6.    Kiekvienas Pirkėjo užsakymas saugomas Bercoffee.lt bei Pardavėjo duomenų bazėje jų privatumo politikoje nustatyta tvarka.

 

  1. Pirkėjo teisės

 

4.1.    Pirkėjas turi teisę pirkti prekes bei užsisakyti paslaugas Bercoffee.lt šių Taisyklių nustatyta tvarka.

4.2.    Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo šių Taisyklių nustatyta tvarka.

4.3.    Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties šių Taisyklių nustatyta tvarka.

4.4.    Pirkėjas turi teisę pakeisti ar grąžinti įsigytas prekes Taisyklių nustatyta tvarka.

4.5.    Pirkėjas turi kitų teisių, įtvirtintų šiose Taisyklėse, Privatumo politikoje, Bercoffee.lt naudojimosi taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

 

  1. Pirkėjo įsipareigojimai

 

5.1.    Pirkėjas, naudodamasis Bercoffee.lt, privalo vykdyti savo įsipareigojimus, laikytis šių Taisyklių, Privatumo politikos, Bercoffee.lt naudojimosi taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų Bercoffee.lt, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

5.2.    Pirkėjas privalo sumokėti už užsisakytas prekes ar paslaugas ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka. Pasirinkęs atsiimti prekes Parduotuvėje, Pirkėjas privalo jas atsiimti Parduotuvėje per Taisyklėse nurodytus terminus.

 

  1. Pardavėjo teisės

 

6.1.    Pardavėjas ir Bercoffee.lt turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Taisyklių 8.2.1 ar 8.2.2 punktuose numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas.

6.2.    Kai Pirkėjas pasirenka Taisyklių 8.2.3 punkte numatytą apmokėjimo būdą, Pardavėjas, per Bercoffee.lt, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, turi teisę susisiekti su Pirkėju užsakyme nurodytais rekvizitais. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos. Pirkėjo užsakymas gali būti anuliuojamas neįspėjus iš anksto jei: i) jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 2 (dvi) darbo dienas po užsakymo pateikimo arba ii) jei Pirkėjas nepateikia Pardavėjui prašomos informacijos Pardavėjo nurodytu terminu arba iii) jei Pirkėjas nepateikia Pardavėjui sutikimo jo asmens duomenų tikrinimui.

6.3.    Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra be atskiro Pirkėjo sutikimo jo pasirinktų įsigyti prekių (krepšelyje esančių konkretaus pardavėjo prekių) pirkimą išskaidyti į atskirus užsakymus, nebent Pirkėjas iki užsakymų patvirtinimo pageidauja krepšelyje esančias prekes įsigyti pateikiant vieną bendrą užsakymą. Tokio išskaidymo atveju konkrečiam užsakymui tenkančių papildomų paslaugų (pvz., prekių pristatymo, užnešimo ir pan.) kaina atitinkamai išskaidoma atskiriems užsakymams ir yra skaičiuojama kiekvienam užsakymui atskirai, todėl gali skirtis nuo paslaugų kainos, nurodytos konkrečios prekės aprašyme. Pardavėjas turi kitų teisių, įtvirtintų šiose Taisyklėse, Privatumo politikoje, kituose Bercoffee.lt dokumentuose ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

 

  1. Pardavėjo įsipareigojimai

 

7.1.    Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo užsakymus vykdyti šiose Taisyklėse nustatyta tvarka ir komunikuoti su Pirkėju Bercoffee.lt tinklapio priemonėmis ir niekada nevykdyti su Pirkėju komunikacijos jokiais kitais kanalais, išskyrus atvejus, kai tai tiesiogiai numatyta šiose Taisyklėse arba Bercoffee.lt tinklapyje. Šiuo Pirkėjas ir Pardavėjas aiškiai patvirtina, kad bet kokia komunikacija dėl užsakymo vykdymo, atliekama ne Bercoffee.lt tinklapyje (sistemoje) šalių neįpareigoja ir joms nėra privaloma.

7.2.    Pardavėjas įsipareigoja aiškiai ir suprantamai Bercoffee.lt sistemoje suteikti Pirkėjui informaciją, įtvirtintą Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228-7 straipsnyje.

7.3.    Pardavėjas ir Bercoffee.lt įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo Asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių, Privatumo politikos, Bercoffee.lt naudojimosi taisyklėse ir Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos teisės aktų nustatyta tvarka.

7.4.    Bercoffee.lt įsipareigoja iki užsakymo pateikimo informuoti Pirkėją apie užsakymo įvykdymui reikšmingų Bercoffee.lt funkcijų sustabdymą ar nutraukimą, taip pat Taisyklių 6.2 – 6.3 punktuose nurodytus pakeitimus. Informacijos pateikimas Bercoffee.lt Paskyroje ar Bercoffee.lt elektroninės prekybos tinklapyje laikomas tinkamu informavimu. Kai Pirkėjo užsakymas jau yra priimtas vykdyti, apie šio užsakymo įvykdymui reikšmingų Bercoffee.lt funkcijų sustabdymą ar nutraukimą Pirkėjas informuojamas vienu iš Pirkėjo nurodytų kontaktinių duomenų (telefonu, sms žinute arba el. paštu).

7.5.    Taisyklių numatytomis sąlygomis Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjo užsakytas ir priimti Pirkėjo grąžinamas prekes.

7.6.    Tuo atveju, jei Pardavėjas dėl svarbių aplinkybių negali pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, Bercoffee.lt gali jam pasiūlyti  panašią arba analogišką prekę, apie tai informuojant vienu iš Pirkėjo nurodytų kontaktinių duomenų (telefonu, sms žinute arba el. paštu). Pirkėjui nesutikus, kad konkreti prekė būtų pakeista kita  Pardavėjo parduodama panašia ar analogiška preke, Pardavėjas, įsipareigoja grąžinti Pirkėjui jo sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) darbo dienų, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas, ir visais atvejais atšaukti užsakymą.

7.7.    Tuo atveju, jeigu per 3 (tris) darbo dienas nuo pasiūlymo pateikimo, Pirkėjas vienu iš Bercoffee.lt elektroninės prekybos tinklapyje nurodytų kontaktų patvirtino, jog sutinka, kad prekė būtų pakeista į kitą Pardavėjo parduodamą prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti kainų skirtumą.

7.8.    Pardavėjas, nesutikdamas su Pirkėjo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo kreipimosi per Bercoffee.lt gavimo dienos, jeigu Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikti Pirkėjui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.

7.9.    Pardavėjas įsipareigoja vykdyti kitas Taisyklėse, ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose Pardavėjui keliamas pareigas.

 

  1. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

 

8.1.    Prekių kainos Bercoffee.lt nurodomos eurais, įskaitant tuo metu pagal teisės aktus galiojantį PVM dydį bei kitus mokesčius, jeigu tokie būtų taikomi.

8.2.    Už užsisakytas prekes Pirkėjas gali atsiskaityti vienu iš šių būdų:

 

8.2.1.    naudojantis elektronine bankininkyste;

8.2.2.    banko pavedimu;

8.2.3.    grynaisiais pinigais ar banko kortele prekių pristatymo/atsiėmimo metu;

8.2.4.    kitais Bercoffee.lt tinklapyje nurodytais būdais.

 

8.3.    Kai Pardavėjas gauna apmokėjimą už prekes, patvirtinamas prekių užsakymas.

 

8.4.    Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai – PVM sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekėms taikomi garantijos dokumentai, jam gali būti  pateikiamos fiziniu būdu kartu su prekėmis arba elektroniniu būdu Pirkėjo registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu iš karto po užsakymo įvykdymo. PVM sąskaitose faktūrose nurodomi Pardavėjo rekvizitai, pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys.

8.5.    Pirkėjo pirktų prekių PVM sąskaitos faktūros taip pat gali būti patalpinamos Pirkėjo turimoje Paskyroje Bercoffee.lt skiltyje „Mano Bercoffee.lt“. Pirkėjui pateikus užsakymą, skiltyje „Mano Bercoffee.lt“ jis galės matyti ir atsispausdinti užsakymo lapą – išankstinio apmokėjimo sąskaitą.

8.6.    Prekių kaina po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, keistis gali tik išimtiniais atvejais, kai prekės kaina pakito dėl informacinių sistemų techninės klaidos, akivaizdžių (apsirikimo pobūdžio) klaidų ištaisymo ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių esminių priežasčių (esant šias priežastis pagrindžiantiems įrodymams). Jei tokiu atveju Pirkėjas nesutinka įsigyti prekės nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo informuodamas apie tai Pardavėją per Bercoffee.lt  per 2 (dvi) darbo dienas Bercoffee.lt elektroninės prekybos tinklapyje nurodytais kontaktais. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui visas jo sumokėtas sumos pagal tokį anuliuotą užsakymą.

 

  1. Prekių pristatymas

 

9.1.    Užsakydamas prekes Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš prekių pateikimo būdų.

9.2.    Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo į namus ar ofisą paslaugą:

 

9.2.1.    Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

9.2.2.    Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei Pirkėjas prekių pats nepriima nors prekės yra pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pardavėjas turi teisę perduoti prekes Pirkėjo nurodytu adresu esančiam kitam asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

9.2.3.    Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.

9.2.4.    Į prekių pristatymo į namus paslaugos mokestį nėra įskaičiuotas užsakytų prekių užnešimas/įnešimas į pastatą – šią paslaugą pirkėjas gali užsisakyti papildomai.

 

9.3.    Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių atsiėmimą viename iš Lietuvos pašto skyrių:

 

9.3.1.    Pirkėjas gali atsiimti prekes viename iš Lietuvos pašto skyrių, sumokėdamas nurodytą siuntos išpirkimo mokestį. Pirkėjui nesumokėjus aukščiau nurodyto mokesčio, prekės bus grąžintos  Pardavėjui.

9.3.2.    Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas po to, kai kurjeris informavo Pirkėją elektroniniu paštu arba SMS žinute, kad prekes galima atsiimti.

9.3.3.    Prekes gali atsiimti ne tik užsakyme nurodytas gavėjas, bet ir užsakymo pateikimo metu nurodytas kitas asmuo. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Lietuvos pašto darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

9.3.4.    Prekių atsiėmimo Lietuvos pašto skyriuose paslauga neteikiama ir šiais atvejais:

 

9.3.4.1.    Jei bendras užsakytų prekių svoris yra didesnis negu 20 (dvidešimt) kg.

9.3.4.2.    Jeigu bendri iš  Pardavėjo užsakomų prekių matmenys neleidžia suteikti šios paslaugos.

 

9.4.    Pirkėjas gali atsiimti prekes nemokamai Bercoffee.lt Parduotuvėje. Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka šį būdą:

 

9.4.1.    Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją elektroniniu paštu, kad prekes galima atsiimti.

9.4.2.    Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Bercoffee.lt darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

 

9.5.    Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka Prekių pristatymą į Omniva, LP EXPRESS ar DPD paštomatą:

 

9.5.1.    Omniva, LP EXPRESS ar DPD siuntų savitarnos terminaluose galima atsiimti prekes, kurios sveria mažiau nei 30 kg. Sunkesnės nei 30 kg prekės į paštomatus ir į siuntų savitarnos terminalus nėra pristatomos.

9.5.2.    Siunta iš Omniva paštomato turi būti atsiimta per 7 (septynias) kalendorines dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją elektroniniu paštu, kad prekę galima atsiimti. Siunta iš LP EXPRESS, DPD siuntų savitarnos terminalo turi būti atsiimta per 5 (penkias) kalendorines dienas po to, kai kurjeris informavo Pirkėją, kad prekę galima atsiimti.

9.5.3.    Pristatymo sąlygos ir Pirkėjui taikomas mokestis aprašyti PRISTATYMAS.

 

9.6.    Preliminarūs pristatymo terminai: užsakymo paruošimas 1-2 darbo dienos plius užsakymo pristatymas 1-5 darbo dienos. Prekių pristatymo terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas. Jei Pardavėjas nepristato prekių per prekės užsakyme nustatytą terminą ir Šalys nesuderina papildomo termino prekių pristatymui, Pirkėjas gali pasinaudoti Taisyklių 11.1 punkte įtvirtinta teise – atsisakyti prekių ar paslaugų pirkimo – pardavimo sutarties.

9.7.    Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių ir/arba nepriklausomų nuo Pardavėjo, kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

9.8.    Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su kurjeriu, o prekių fizinio atsiėmimo Parduotuvėje atveju – su Bercoffee.lt, arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad prekė yra perduota tinkamos būklės, be pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos prekės pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista (-os) ir/ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti prekės perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, o prekių fizinio atsiėmimo Parduotuvėje atveju – Bercoffee.lt ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, kai tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų tik tuomet jei šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

9.9.    Prekių atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai prekė perduota Pirkėjui.

9.10.    Jei remiantis Taisyklių 9.2 – 9.5 punktais Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už prekes ir jų pristatymą, atstovai susisiekia su Pirkėju dėl kito prekių pristatymo laiko ir/ar būdo. Jei Pirkėjas vis tiek neatsiima prekių arba nepavyksta jų įteikti, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atliktus banko pavedimus, prekių pristatymo mokestį, jeigu jis buvo taikomas, ir administracinį mokestį, numatytą šių Taisyklių 8.7 punkte, jeigu buvo taikomas.

9.11.    Jei remiantis Taisyklių 9.2 – 9.5 punktais Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas nebuvo sumokėjęs už prekes, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, o užsakymas anuliuojamas.

 

  1. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas

 

10.1.    Kiekvienos Pardavėjo Bercoffee.lt parduodamos prekės savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

10.2.    Pardavėjo siūlomos įsigyti prekės yra tinkamos kokybės. Prekė atitinka vartojimo pirkimo pardavimo sutartį, jei:

 

10.2.1.    prekė atitinka Pardavėjo pateiktą aprašymą ir turi tokias savybes kaip ir prekė, kurią Pardavėjas pateikė kaip pavyzdį ar modelį reklamuodamas tą prekę Bercoffee.lt;

10.2.2.    prekė tinka naudoti tam, kam tokios rūšies prekės paprastai naudojamos;

10.2.3.    prekė atitinka kokybės rodiklius, kurie paprastai yra būdingi to paties pobūdžio prekėms ir kurių Pirkėjas gali pagrįstai tikėtis pagal prekės pobūdį ir daikto gamintojo, jo atstovo ar pardavėjo viešai paskelbtus pareiškimus, įskaitant reklamą ir daiktų ženklinimą, dėl daikto konkrečių savybių.

 

10.3.    Nei Pardavėjas, nei Bercoffee.lt neatsako už tai, kad Pardavėjo Bercoffee.lt parduodamos prekės savo dydžiu, forma, spalva, ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių, nepriklausančių nuo Pardavėjo valios.  Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose. Pirkėjui rekomenduojama perskaityti prekės aprašymą.

10.4.    Pardavėjas skirtingoms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose ar kartu su prekės sąskaita-faktūra, kuri atitinka garantinį lapą.

10.5.    Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.

10.6.    Pardavėjas neteikia prekių garantinės priežiūros paslaugų (išskyrus nesudėtingus prekių veikimo patikrinimus, nereikalaujančius specialių žinių):

 

10.6.1.    jei garantinį aptarnavimą teikiantis (-ys) centras (-ai) yra už Lietuvos Respublikos ribų, Pardavėjas organizuoja Prekių siuntimą į tokį (-ius) centrą (-us);

10.6.2.    jei garantinį aptarnavimą teikiantis (-ys) centras (-ai) yra Lietuvos Respublikoje, Pirkėjas nukreipiamas į tokį (-ius) centrą (-us).

 

  1. Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, prekių grąžinimo ir keitimo tvarka

 

11.1.    Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties:

 

11.1.1.    Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui arba Bercoffee.lt, kuri apie Pirkėjo sprendimą atsisakyti sutarties informuoja Pardavėją. Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių.

11.1.2.    Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Bercoffee.lt praneša vienu iš šių būdų: pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Pranešimas dėl sutarties atsisakymo siunčiamas el. paštu kavos.dirbtuves@gmail.com . Gavęs Pirkėjo pranešimą, Bercoffee.lt nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą bei informuoja Pardavėją.

11.1.3.    Pasinaudoti pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo teise numatytas 14 (keturiolikos) dienų terminas apskaičiuojamas taip: a. kai sudaroma pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę; b. jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna prekę; c. jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį; d. jeigu sudaroma sutartis dėl reguliaraus prekių pristatymo per nustatytą laikotarpį, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna pirmąją prekę.

11.1.4.    Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties, kol prekė dar nebuvo jam pristatyta, Pirkėjas turi informuoti apie tai Bercoffee.lt tinklapyje nurodytais kontaktais.  Pirkėjo atsisakymas įforminamas kaip užsakymo atmetimas.

11.1.5.    Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties po to, kai prekė jau buvo pristatyta, arba jis ją buvo atsiėmęs, taikomos Taisyklių 11.6 punkte numatytos nuostatos.

 

11.2.7.    Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka numatyta Taisyklių 11.6 punkte.

 

11.3.    Tinkamos kokybės prekių grąžinimo taisyklės

 

11.3.1.    Prekės grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“. Per Taisyklių 11.3.1 punkte numatytą terminą Pirkėjas turi teisę pakeisti ir grąžinti visas prekes, kurios nepatenka į šį sąrašą:

 

11.3.2.1.   augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės;

11.3.2.2.  sveriamos ir matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos. Informacijai – MB KAVOS DIRBTUVĖS visą kavą [pupeles ar maltą] pakuoja į galutines-vartotojo pakuotes tik po kliento užsakymo.

 

11.3.3.    Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie norą pasinaudoti šia teise, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.

11.3.4.    Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.

11.3.5.    Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka numatyta Taisyklių 11.6 punkte.

 

11.4.    Netinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės

 

11.4.1.    Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Taisyklėse įtvirtinta tvarka bei atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.

11.4.2.    Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekes ir apie tai buvo pažymėjęs prekės perdavimo – priėmimo dokumente (jeigu nepažymėjo, taikomos Taisyklių 11.3 punkto nuostatos) arba prekių netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, kuris buvo prekių pirkimo metu, ar neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms, Pirkėjas gali grąžinti prekes ir savo pasirinkimu gali reikalauti:

 

11.4.2.1.    kad Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;

11.4.2.2.    kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;

11.4.2.3.    kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;

11.4.2.4.    grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, kai netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas.

 

11.4.3.    Pirkėjas gali pasirinkti tik vieną iš Taisyklių 11.4.2 punkte numatytų teisių gynimo būdų. Savo pasirinkimą Pirkėjas privalo pareikšti grąžindamas prekę Pardavėjui. Jei Pirkėjui pasirinkus 11.4.2 punkte numatytą būdą, Pardavėjas neturi galimybės jo įgyvendinti, Pardavėjas siūlo alternatyvų 11.4.2 punkte numatytą būdą. Pirkėjas neturi teisės keisti pasirinkto teisių gynimo būdo. Pirkėjas neturi teisės nutraukti pirkimo-pardavimo sutarties, jei prekės trūkumas yra mažareikšmis.

11.4.4.    Pirkėjui norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

 

11.4.4.1.    pranešti apie tai Pardavėjui sąskaitoje faktūroje nurodytu kontaktu arba Bercoffee.lt el. paštu kavos.dirbtuves@gmail.com . Pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes;

11.4.4.2.    pateikti prekių įsigijimo dokumentą, garantiją patvirtinantį dokumentą  (jei jis buvo išduotas);

11.4.4.3.    pateikti laisvos formos prašymą ir pateikti jį Pardavėjui arba Bercoffee.lt.

 

11.4.5.    Teise grąžinti netinkamos kokybės prekes Pirkėjas gali pasinaudoti per prekių įsigijimo dokumente nustatytą jos kokybės garantijos terminą, kurį nurodo Pardavėjas, iš kurio Pirkėjas įsigijo prekę.

11.4.6.    Pirkėjas turi sumokėti už prekės pristatymo išlaidas bei prekės grąžinimo išlaidas, o Pardavėjas, įsitikinęs, kad prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės, turi grąžinti Pirkėjui jo patirtas pristatymo ir grąžinimo išlaidas, išskyrus Taisyklėse numatytas išimtis. Grąžinant prekes vadovaujamasi Taisyklių 11.6 punktu.

11.4.7.    Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie netinkamos kokybės prekę, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.

11.4.8.    Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.

11.4.9.    Atskiros Pardavėjo netinkamos kokybės prekių grąžinimo taisyklės gali būti numatytos su jomis pateikiamuose garantijos dokumentuose. Tokios Pardavėjo taikomos prekių grąžinimo taisyklės taikomos tiek, kiek jos neprieštarauja šioms Taisyklėms. Esant neatitikimui tarp šių Taisyklių ir atitinkamo Pardavėjo taikomų taisyklių, pirmenybė teikiama šioms Taisyklėms.

 

11.5.    Prekių keitimas ir grąžinimas pristačius ne tas prekes

 

11.5.1.    Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) darbo dienas, informuoti apie tai Bercoffee.lt  el. paštu kavos.dirbtuves@gmail.com arba paskambinęs telefono numeriu +370 683 10038. Gavusi informaciją apie pristatytas ne tas prekes, Bercoffee.lt įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Bercoffee.lt neturi užsakytų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. 

11.5.2.    Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka numatyta Taisyklių 11.6 punkte.

 

11.6.    Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka

 

11.6.1.   Dėl prekių grąžinimo Pirkėjas turi kreiptis tiesiogiai į Bercoffee.lt.

11.6.2.   Teise grąžinti prekes Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas prekės grąžinimui numatytas terminas. Grąžinant prekes Taisyklių 11.1. -11.3. punktuose nustatytais atvejais taikomi papildomi reikalavimai: prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama – visos grąžinamos prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote.

11.6.3.    Visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos tuo pat metu, išskyrus atvejus, kai įsigyta preke grąžinama dėl jos kokybės trūkumų, o kartu su ja pateiktos dovanos dėl savo pobūdžio per terminą nuo prekės įsigijimo iki šios prekės trūkumų paaiškėjimo dienos buvo suvartotos arba pasibaigė tokių dovanų tinkamumo naudoti terminas.

11.6.4.    Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas turi teisę negrąžinti pinigų už prekes, kurios grąžintos su trūkumais. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie Pirkėjo buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti grąžinimo Pardavėjui metu.

11.6.5.    Jei Pirkėjas Bercoffee.lt įsigijo prekių komplektą, jis privalo grąžinti Pardavėjui visą prekių komplektą, t.y. Pirkėjas prekių grąžinimui numatytomis teisėmis gali pasinaudoti tik visų komplekte esančių prekių atžvilgiu. Tuo atveju, kai bent viena iš komplekte esančių prekių neatitinka Taisyklių 11.6.2 punkte numatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą visą prekių komplektą.

11.6.6.    Pirkėjas pasinaudojęs Taisyklių 11.1-11.5 punktuose numatytomis teisėmis turi įvykdyti Taisyklėse numatytus reikalavimus dėl prekių grąžinimo ir laikytis jose numatytos tvarkos.

11.6.7.    Grąžinti Prekes Pirkėjas gali pristatydamas jas į Bercoffee.lt parduotuves, grąžindamas per kurjerius Bercoffee.lt. Prekes Pardavėjui reikia grąžinti adresu, kuris nurodomas Pardavėjo Pirkėjui pateiktoje sąskaitoje faktūroje arba per Bercoffee.lt. Sunkių prekių pristatymo (prekių kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti) Pardavėjui tvarką ir sąlygas Pirkėjas su Pardavėju per Bercoffee.lt atskirai suderina telefonu arba el. paštu kavos.dirbtuves@gmail.com .

11.6.8.    Jei Pirkėjas pasinaudojo Taisyklių 11.1, 11.3-11.5 punktuose įtvirtintomis teisėmis, pinigai jam grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjui buvo perduotas Pirkėjo pranešimą, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos

11.6.9.    Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.

11.6.10.    Pasinaudojus Taisyklių 11.1.-11.3 punktuose įtvirtintomis teisėmis Pirkėjui grąžinama: prekės kaina, administracinis mokestis, jei buvo taikytas. Prekių pristatymo išlaidos nėra grąžinamos. Pasinaudojus Taisyklių 11.4-11.5 punktuose įtvirtintomis teisėmis Pirkėjui grąžinama: prekės kaina, administracinis mokestis, jei buvo taikytas, prekės pristatymo išlaidos, Prekių grąžinimo išlaidos nėra kompensuojamos.

11.6.11.    Jei Pirkėjas pasirinko kitą negu Pardavėjas siūlė pigiausią prekės pristatymo būdą, šio būdo išlaidas viršijančių Pirkėjo pasirinkto kito prekės pristatymo būdo išlaidos yra negrąžinamos.

11.6.12.    Pardavėjas turi teisę negrąžinti vartotojui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės perduotos Bercoffee.lt ir nėra Pardavėjo patikrintos dėl atitikimo Taisyklių 11.6.2 punktui.

 

  1. Atsakomybė

 

12.1.    Pirkėjas atsako už neteisėtus veiksmus, atliktus naudojantis Bercoffee.lt.

12.2.    Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir/ar perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Bercoffee.lt teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie Bercoffee.lt naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

12.3.    Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika, www.bercoffee.lt naudojimosi taisyklėmis nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

12.4.    Jei Bercoffee.lt pateiktos nuorodos į kitų trečiųjų asmenų tinklapius, tai Bercoffee.lt negarantuoja, kad informacija, kurią galima peržiūrėti paspaudus šias nuorodas, yra teisinga, išsami ar tiksli. Už trečiųjų asmenų pateikiamos informacijos turinį, jos teisingumą, išsamumą ir tikslumą atsakingi tretieji asmenys. Bercoffee.lt nėra įpareigota patikrinti perduodamą ar saugomą išorinę informaciją arba nustatyti neteisėtus veiksmus.

12.5.    Bercoffee.lt neatsako dėl Pirkėjo ir Pardavėjo, kurio prekes ar paslaugas Pirkėjas užsisako naudodamasis Bercoffee.lt, tinkamo tarpusavio įsipareigojimų vykdymo.

 

  1. Bercoffee.lt taikomos rinkodaros priemonės

 

13.1.    Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti Bercoffee.lt įvairias akcijas ar žaidimus.

13.2.    Tam tikrų akcijų vykdymo metu Bercoffee.lt gali suteikti Pirkėjams savo virtualių pinigų, kuriais galima atsiskaityti už Bercoffee.lt perkamas ir Bercoffee.lt parduodamas prekes.

13.3.    Jei Pirkėjas įsigyja prekę, kurią perkant Bercoffee.lt papildomai suteikia tam tikrą virtualių pinigų sumą kitam pirkimui, o Pirkėjas pasinaudoja Taisyklėse numatyta pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo teise, Pirkėjui aukščiau nurodytomis sąlygomis suteikta virtualių pinigų suma yra anuliuojama.

13.4.    Jei Pirkėjas pirkdamas prekę išleido tam tikrą virtualių pinigų sumą prekei apmokėti ir Pirkėjas pasinaudoja šių Taisyklėse numatyta pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo teise, išleista virtualių pinigų suma grąžinama Pirkėjui. Informaciją apie grąžintą virtualių pinigų sumą Pirkėjas gali pasitikrinti Paskyroje „Mano Bercoffee.lt“.

13.5.    Bercoffee.lt turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų ar žaidimų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bercoffee.lt taip pat turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti virtualių pinigų gavimo, jų panaudojimo atsiskaitant už prekes sąlygas ir tvarką, taip pat juos panaikinti. Bet kokie akcijų sąlygų, virtualių pinigų gavimo ir panaudojimo atsiskaitant už prekes tvarkos pakeitimai ar panaikinimas galioja nuo pakeitimų (panaikinimo) priėmimo momento.

 

  1. Apsikeitimas informacija

 

14.1.    Visa komunikacija, susijusi su prekių įsigijimu naudojantis Bercoffee.lt, nepriklausomai nuo prekės Pardavėjo, vykdoma per Bercoffee.lt, Bercoffee.lt elektroninės prekybos tinklapyje nurodytais kontaktais. Tuo atveju, jeigu Pirkėjas ir Pardavėjas komunikaciją susijusią su prekėmis vykdo kitais būdais nei per Bercoffee.lt, Bercoffee.lt neprisiima jokios atsakomybės ir rizikos galinčios kilti dėl tokios komunikacijos.

14.2.    Bercoffee.lt šių Taisyklių, www.bercoffee.lt naudojimosi taisyklių ir Privatumo politikos numatyta tvarka visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos metu ar užsakant prekes nurodytu elektroninio pašto adresu arba SMS žinute jo nurodytu telefono numeriu.

 

  1. Baigiamosios nuostatos

 

15.1.    Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

15.2.    Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

15.3.    Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti per 20 (dvidešimt) kalendorinių dienų, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

15.4.    Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu ir Bercoffee.lt perduotu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl Bercoffee.lt įsigytos prekės iš Pardavėjo Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.

 

Privatumo politika

Ši Privatumo politika kartu su Bercoffee.lt tinklapio naudojimo taisyklėmis reglamentuoja jūsų naudojimąsi MB KAVOS DIRBTUVĖS interneto svetaine ir (arba) mobiliąja aplikacija. Ši Privatumo politika netaikoma jokioms trečiųjų šalių programoms, paslaugoms ar interneto svetainėms, net jei jomis naudojatės / gaunate prieigą prie jų Bercoffee.lt nurodytomis priemonėmis. Ši Privatumo politika netaikoma informacijai, kurią teikia ar renka trečiosios šalys. Kai ši Privatumo politika netaikoma, prieš pateikdami savo asmens duomenis, turėtumėte perskaityti privatumo politiką ir susijusias sąlygas, paskelbtas atitinkamoje interneto svetainėje ar programoje, kuria naudojatės, ar kuri taikoma kitoms paslaugoms, kuriomis naudojatės.

Šioje privatumo politikoje pateikiama informacija apie tai kaip renkame, naudojame, saugome ir tvarkome jūsų asmens duomenis, todėl atidžiai perskaitykite šią Privatumo politiką prieš pradedant naudotis Bercoffee.lt paslaugomis. Registruodamiesi ar kitaip naudodamiesi MB KAVOS DIRBTUVĖS interneto svetaine ar mobiliąja aplikacija turite patvirtinti, kad perskaitėte ir supratote šią Privatumo politiką.

Jeigu Jūs nesutinkate su šia Privatumo politika rekomenduojame nesinaudoti MB KAVOS DIRBTUVĖS interneto svetaine ir (arba) mobiliąja aplikacija.

0